soul with a twist's Blog

Scissor Sisters – Fire With Fire

with one comment

O nowym kawałku grupy Scissor Sisters pisałem TUTAJ. W tym tygodniu za to dostaliśmy już pierwszy oficjalny singiel zespołu, zatytułowany „Fire With Fire„.


Produkcją piosenki „Fire With Fire” zajął się Stuart Price, znany ze współpracy z zespołem The Killers, czy Madonną. Może i dlatego właśnie nowy singiel „Fire With Fire” przypomina mi niektóre produkcje The Killers. W każdym razie nowy singiel jest bardzo fajną piosenką i myślę, że z dobrym teledyskiem poradzi sobie nieźle na listach przebojów. Ja przypominam tylko, że nowy album Scissor Sisters, pt. „Night Work”  wychodzi 28 czerwca.

Written by soulwithatwist

Maj 8, 2010 @ 8:00 am

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] czas temu pisałem o nowym singlu grupy Scissor Sisters zatytułowanym “Fire With Fire“. Tak się składa, […]


Skomentuj

