soul with a twist's Blog

Estelle – Fall In Love (Alternate Versions)

leave a comment »

Niedawno pisałem o nowym single brytyjskiej artystki Estelle, zatytułowanym „Fall In Love„. Kobieta nie dała nam jeszcze ogarnąć spokojnie tego utworu, a już wypuszcza dwie nowe wersje tej piosenki.  Odsłuch po skoku.

Pierwsza wersja z gościnnym udziałem amerykańskiego rapera Nasa nie różni się od oryginału praktycznie niczym, no może oprócz tego, że dodano wersy rapera. Jak dla mnie pomimo tego, że jestem fanem Nasa, ta wersja nic dobrego nie zyskuje.

W drugiej wersji „Fall In Love” pojawia się za to John Legend, który swoim wokalem dodaje nowego uroku tej piosence i przez to dla mnie kawałek zdecydowanie wygrywa z wersją, na której jest Nas. Fajnie gdyby do tego właśnie remixu powstał też teledysk. To nie jest pierwszy raz kiedy Estelle współpracuje z Johnem Legendem. Obydwoje tworzą naprawdę kawał dobrej muzyki, więc w połączeniu może być już tylko lepiej.

Written by soulwithatwist

Czerwiec 12, 2010 @ 10:50 am

Napisane w Music, Music News

Tagged with , , , , , , ,

Skomentuj

